google te învață că ideile mici pot fi mari

ben silbermann

campanii google adwords

descoperă cum te putem ajuta să atragi mai mulți potențiali clienți

pasiune / eficiență / accesibilitate

De ce Google AdWords?

Campaniile Google AdWords sunt recunoscute pentru eficiența lor în a crește rapid vizibilitatea și a atrage noi vizitatori pe site și, deci, potențiali clienți.

Rețeaua Google AdWords este principala modalitate de promovare pe care gigantul Google v-o pune la dispoziție. Este o modalitate prin care produsele și serviciile pe care le oferi sunt prezentate potențialilor tăi clienți chiar în momentul în care ei le caută. Mai mult, plătești doar dacă aceștia dau click pe link, pentru a-ți accesa site-ul.

Rețeaua Google AdWords este o modalitate eficientă de promovare indiferent dacă îți dorești mai mulți vizitatori pe site, vânzări mai mari sau chiar fidelizarea clienților.

Conform specialiștilor renumitei publicații Forbes, rețeaua Google AdWords este un sistem de promovare preferabil altora, pentru că este un serviciu măsurabil și flexibil, pentru că este o metodă mai rapidă decât SEO (accederea în prima pagină a căutărilor Google se petrece instant, nu în timp), pentru că Google investește constant în dezvoltarea sistemului AdWords și, de aceea, el zilnic devine din ce în ce mai eficient, pentru că poți să controlezi permanent bugetul pe care îl ai la dispoziție și, desigur, pentru că te poate ajuta să învingi rapid concurența.

Cât durează și cât costă o campanie AdWords eficientă?

O campanie de promovare prin rețeaua Google AdWords durează atât cât dorești. La fel, tu stabilești bugetul pe care ești dispus să-l aloci. Desigur, noi îți vom face anumite recomandări, însă decizia finală îți aparține.

Campaniile prin rețeaua Google AdWords îți plasează site-ul pe prima pagină a căutărilor Google (motor de căutare care, în România, are o cotă de piață de 98%). Site-ul tău va rămâne acolo atâta vreme cât se desfășoară campania, însă tu plătești doar în funcție de numărul de vizitatori pe care-i primești, și nu în funcție de numărul de zile. In general, recomandăm dublarea campaniei AdWords cu una de optimizare SEO, astfel încât, treptat, site-ul tău să apară pe prima pagină a căutărilor Google fără să mai fi nevoit să plătești.

Indiferent de durata campaniei sau de bugetul pe care ești dispus să-l aloci, campania se va desfășura după următorii pași:

  1. Stabilirea strategiei de promovare, a target-urilor, a duratei și a bugetului
  2. Îndeplinirea formalităților (semnarea contractului de servicii)
  3. Debutul campaniei
  4. Raportarea constantă a rezultatelor și modului în care campania evoluează
Soluții complete

De ce să lucrezi cu noi?

Pentru că te putem ajuta să crești numărul de vizitatori în limitele unui buget dat, prin scăderea CPC-ului (Cost per Click, denumit și PPC, Pay-per-Click). Așa cum spuneam, în cazul Google AdWords plătești doar numărul de click-uri către site-ul tău: un CPC mic ar trebui să fie principalul tău obiectiv.

De asemenea, te putem ajuta să optimizezi calitatea traficului pe care campania îl generează, scăzând rata de bounce rate (adică să atragi pe site mai mulți oameni cu adevărat interesați de produsele sau serviciile tale).

Nu în ultimul rând, îți putem optimiza campania printr-o targetare eficientă, astfel încât reclamele tale să fie afișate doar acelora care în mod real ar putea să devină clienți.

Suntem o agenție care tratează cu aceeași importanță fiecare client, indiferent de bugetul lui, o agenție care pune preț pe parteneriate solide, de lungă durată.

Suntem alături de tine pe drumul către succes!

Pregătiți pentru orice provocare

În plus, lucrăm după un proces foarte riguros, menit să aducă rezultatele vizate și să asigure transparență pe toată durata campaniei. Oferim următoarele servicii:

  1. Creare și administrare de campanii în rețeaua Google AdWords Search (Search Network)
  2. Creare și administrare de campanii în rețeaua Google Display (Display Network)
  3. Creare și administrare de campanii Google Remarketing
  4. Creare și administrare de campanii Youtube Ads
  5. Creare și administrare de campanii Gmail Ads
  6. Realizare de rapoarte de audit ale campaniilor existente
Layer
Layer

Îți este utilă de o campanie AdWords dacă:

1.

Peste 1 milion de afaceri românești își fac reclamă prin Google AdWords, pentru că este o metodă extrem de eficientă de promovare, probată în timp, o metodă accesibilă oricui, indiferent de buget.

2.

Poți vedea, în fiecare moment, câți utilizatori ți-au văzut reclama, câți au dat click pe reclama ta și, mai important, cât trebuie să plătești pentru vizitatorii pe care reclamele tale i-au generat.

3.

Prin instrumente specifice, poți verifica în fiecare moment eficiența și impactul anunțurilor tale. În felul acesta se poate întreprinde o optimizare constantă (creșterea impactului, micșorarea costurilor).

4.

Tu stabilești bugetul. În plus, campania poate fi întreruptă temporar, repornită sau încheiată în orice moment. În plus, pe parcursul întregii campanii se pot schimba oricare dintre parametrii ei (ex: cuvintele cheie, grupul țintă etc.).

5.

Google AdWords îți dă posibilitatea să alegi dacă reclamele tale vor fi vizibile global, regional, național sau chiar local. Chiar dacă vrei ca ele să fie vizibile doar în orașul tău sau doar de cei care se află la maxim 1 kilometru de afacerea ta, se poate!

6.

Un număr foarte mare de afaceri se promovează prin sistemul Google AdWords, atât la nivel mondial cât și în România. Pentru că astfel pot comunica foarte facil (și ieftin) cu potențialii lor clienți și își pot crește, în felul acesta, vizibilitatea și vânzările.

O campanie Google AdWords nu costă mult. În primul rând pentru că tu ești cel care stabilește bugetul. Contactează-ne, povestește-ne despre proiectul tău, și vom găsi împreună cea mai bună modalitate de a colabora. Ne dorim să fim alături de tine și să participăm la succesul afacerii tale.

Toate serviciile prestate de noi beneficiază de garanție.

SOLICITĂ O OFERTĂ !

Întrebări
frecvente:

Indiferent că vorbim despre rețeaua Google AdWords (cea mai celebră modalitate de promovare PPC) sau de alte mecanisme, o campanie Pay-per-Click înseamnă că nu plătești în funcție de numărul de afișări de care beneficiază reclama ta, ci doar în funcție de numărul de click-uri pe care ea le atrage, deci, mai clar, plătești în funcție de numărul de vizitatori care ajung pe site-ul tău prin intermediul acelor reclame. Plătești doar cât primești.

Pe prima pagină Google apar simultan maxim 11 anunțuri promovate. Costul funcționează astfel ca o licitație: fiecare dintre cei care doresc să se promoveze trebuie să ofere o anumită sumă care să le garanteze prezența între cele maxim 11 anunțuri, iar ele vor apărea în ordinea descrescătoare a prețului oferit.

Răspunsul este, așadar: costul variază în funcție de campanie, de domeniul în care se dorește promovarea și de termenii pentru care se dorește promovarea.

Costul este stabilit în mod automat de către rețeaua Google AdWords, în urma licitației. Cu cât domeniul este mai concurențial, cu atât costul este mai mare: de exemplu CPC-ul în domeniul asigurărilor este mult mai mare decât cel în domeniul programelor informatice.

După ce ne contactezi, îți vom trimite un e-mail de răspuns care va conține propunerea noastră realistă, în funcție de nișa în care activezi și de obiectivele pe care le ai. Pentru a putea calcula cât mai exact cât ar trebui să dureze o campanie eficientă, precum și pentru a putea estima corect bugetul, este necesar doar ca tu să ne spui care este site-ul pentru care dorești promovarea, precum și care sunt cuvintele cheie pe care ai vrea să se concentreze campania și numărul de vizitatori pe care ai vrea să-i atragi. În orice caz, pentru o evaluare corectă a rezultatelor, nu recomandăm campanii mai scurte de o lună.

După ce vom stabili bugetul total al campaniei, vom împărți acest buget la durată (numărul de zile) și vom afla astfel bugetul zilnic.

Atunci când bugetul zilnic se consumă (adică s-au generat prin Google AdWords atâtea vizite câte se pot plăti prin bugetul alocat), Google va înceta să mai servească site-ul tău în zona site-urilor promovate.

Nu există posibilitatea ca bugetul stabilit împreună și setat de noi să fie depășit. Deci nu ai cum să plătești mai mult decât ai planificat. Dacă bugetul nu se consumă într-o zi, el este reportat, nu se pierde. Dacă bugetul total al campaniei nu se consumă (nu este transformat în vizitatori) până la finalul campaniei, sumele nu se pierd și ai două opțiuni: fie prelungim campania, fie o oprim și vei fi facturat doar pentru suma care a fost consumată.

În primul rând, trebuie să menționăm că noi vom urmări în fiecare moment rezultatele campaniei, astfel încât să o optimizăm constant.

Pe de altă parte, vei primi direct pe adresa de e-mail rapoarte complete și detaliate, trimise chiar de Google. Ele conțin toate datele relevante, inclusiv (dar fără a se limita la): costul per click, numărul de vizitatori atrași, costul campaniei până la momentul raportului etc.

Așa cum am menționat, o campanie în rețeaua Google AdWords este o metodă rapidă, ieftină și eficientă de promovare a afacerii tale online. Site-ul tău va fi promovat pe prima pagină a căutărilor Google încă de la debutul campaniei. Cu toate acestea, recomandarea noastră este dublarea campaniei AdWords de una de optimizare SEO , pentru ca, în timp, site-ul să ajungă pe prima pagină a căutărilor Google și să rămână acolo chiar dacă stopezi campania AdWords (fără optimizare SEO, site-ul rămâne pe prima pagină – în zona anunțurilor promovate – doar câtă vreme campania AdWords este în desfășurare).

Google Display este totalitatea site-urilor partenere Google pe care pot apărea anunțuri. O campanie Google Display înseamnă că anunțurile tale din rețeaua Google AdWords nu vor fi promovate doar pe paginile de căutare Google ci și în rețeaua Google Display. Acest lucru, evident, poate crește vizibilitatea, numărul vizitatorilor și, deci, vânzările.

Există două modalități prin care anunțurile pot fi plasate în rețeaua Google Display: contextual (adică în funcție de conținutul site-ului partener și de compatibilitatea lui cu ceea ce promovezi; de exemplu: promovezi un service auto, iar reclama va apărea pe un site despre mașini) sau manual (se alege lista precisă de site-uri pe care reclamele vor apărea).

Reclamele Google Display pot fi taxate, la fel ca și reclamele din rețeaua Google AdWords, în sistemul PPC (Pay-per-Click). Mai există însă două modalități de taxare: CPM (cost per mia de afișări) și CPA (cost per acțiune valoroasă).

Promovarea site-ului în zona promovată a anunțurilor Google, pe prima pagină, se încheie în momentul în care se încheie campania în rețeaua Google AdWords. Site-ul va rămâne în prima pagină a căutărilor doar dacă a beneficiat de o optimizare SEO eficientă.

Campaniile Pay-per-Click au rolul de a crește vizibilitatea site-ului tău. În mod firesc, acest lucru înseamnă și că site-ul tău va avea mai mulți vizitatori. În mod normal, mai mulți vizitatori înseamnă mai multe vânzări și, deci, un profit mai mare. Cu toate acestea, o campanie Pay-per-Click nu poate garanta vânzări, pentru că o campanie Pay-per-Click nu poate conduce afacerea în locul tău. Pentru a ne exprima mai simplu, o campanie Pay-per-Click de succes îți va ridica foarte multe mingi la fileu. Aceasta este menirea ei.