google te învață că ideile mici pot fi mari
ben silbermann
campanii google adwords
descoperă cum te putem ajuta să atragi mai mulți potențiali clienți
pasiune / eficiență / accesibilitate
De ce Google AdWords?
Campaniile Google AdWords sunt recunoscute pentru eficiența lor în a crește rapid vizibilitatea și a atrage noi vizitatori pe site și, deci, potențiali clienți.
Rețeaua Google AdWords este principala modalitate de promovare pe care gigantul Google v-o pune la dispoziție. Este o modalitate prin care produsele și serviciile pe care le oferi sunt prezentate potențialilor tăi clienți chiar în momentul în care ei le caută. Mai mult, plătești doar dacă aceștia dau click pe link, pentru a-ți accesa site-ul.
Rețeaua Google AdWords este o modalitate eficientă de promovare indiferent dacă îți dorești mai mulți vizitatori pe site, vânzări mai mari sau chiar fidelizarea clienților.
Conform specialiștilor renumitei publicații Forbes, rețeaua Google AdWords este un sistem de promovare preferabil altora, pentru că este un serviciu măsurabil și flexibil, pentru că este o metodă mai rapidă decât SEO (accederea în prima pagină a căutărilor Google se petrece instant, nu în timp), pentru că Google investește constant în dezvoltarea sistemului AdWords și, de aceea, el zilnic devine din ce în ce mai eficient, pentru că poți să controlezi permanent bugetul pe care îl ai la dispoziție și, desigur, pentru că te poate ajuta să învingi rapid concurența.
Cât durează și cât costă o campanie AdWords eficientă?
O campanie de promovare prin rețeaua Google AdWords durează atât cât dorești. La fel, tu stabilești bugetul pe care ești dispus să-l aloci. Desigur, noi îți vom face anumite recomandări, însă decizia finală îți aparține.
Campaniile prin rețeaua Google AdWords îți plasează site-ul pe prima pagină a căutărilor Google (motor de căutare care, în România, are o cotă de piață de 98%). Site-ul tău va rămâne acolo atâta vreme cât se desfășoară campania, însă tu plătești doar în funcție de numărul de vizitatori pe care-i primești, și nu în funcție de numărul de zile. In general, recomandăm dublarea campaniei AdWords cu una de optimizare SEO, astfel încât, treptat, site-ul tău să apară pe prima pagină a căutărilor Google fără să mai fi nevoit să plătești.
Indiferent de durata campaniei sau de bugetul pe care ești dispus să-l aloci, campania se va desfășura după următorii pași:
- Stabilirea strategiei de promovare, a target-urilor, a duratei și a bugetului
- Îndeplinirea formalităților (semnarea contractului de servicii)
- Debutul campaniei
- Raportarea constantă a rezultatelor și modului în care campania evoluează
De ce să lucrezi cu noi?
Pentru că te putem ajuta să crești numărul de vizitatori în limitele unui buget dat, prin scăderea CPC-ului (Cost per Click, denumit și PPC, Pay-per-Click). Așa cum spuneam, în cazul Google AdWords plătești doar numărul de click-uri către site-ul tău: un CPC mic ar trebui să fie principalul tău obiectiv.
De asemenea, te putem ajuta să optimizezi calitatea traficului pe care campania îl generează, scăzând rata de bounce rate (adică să atragi pe site mai mulți oameni cu adevărat interesați de produsele sau serviciile tale).
Nu în ultimul rând, îți putem optimiza campania printr-o targetare eficientă, astfel încât reclamele tale să fie afișate doar acelora care în mod real ar putea să devină clienți.
Suntem o agenție care tratează cu aceeași importanță fiecare client, indiferent de bugetul lui, o agenție care pune preț pe parteneriate solide, de lungă durată.
Suntem alături de tine pe drumul către succes!
În plus, lucrăm după un proces foarte riguros, menit să aducă rezultatele vizate și să asigure transparență pe toată durata campaniei. Oferim următoarele servicii:
- Creare și administrare de campanii în rețeaua Google AdWords Search (Search Network)
- Creare și administrare de campanii în rețeaua Google Display (Display Network)
- Creare și administrare de campanii Google Remarketing
- Creare și administrare de campanii Youtube Ads
- Creare și administrare de campanii Gmail Ads
- Realizare de rapoarte de audit ale campaniilor existente
Îți este utilă de o campanie AdWords dacă:
1.
Vrei să fii găsit cu ușurință.
Peste 1 milion de afaceri românești își fac reclamă prin Google AdWords, pentru că este o metodă extrem de eficientă de promovare, probată în timp, o metodă accesibilă oricui, indiferent de buget.
2.
Cauți o metodă măsurabilă.
Poți vedea, în fiecare moment, câți utilizatori ți-au văzut reclama, câți au dat click pe reclama ta și, mai important, cât trebuie să plătești pentru vizitatorii pe care reclamele tale i-au generat.
3.
Prețuiești eficiența.
Prin instrumente specifice, poți verifica în fiecare moment eficiența și impactul anunțurilor tale. În felul acesta se poate întreprinde o optimizare constantă (creșterea impactului, micșorarea costurilor).
4.
Vrei o campanie flexibilă.
Tu stabilești bugetul. În plus, campania poate fi întreruptă temporar, repornită sau încheiată în orice moment. În plus, pe parcursul întregii campanii se pot schimba oricare dintre parametrii ei (ex: cuvintele cheie, grupul țintă etc.).
5.
Vrei să îți localizezi campania.
Google AdWords îți dă posibilitatea să alegi dacă reclamele tale vor fi vizibile global, regional, național sau chiar local. Chiar dacă vrei ca ele să fie vizibile doar în orașul tău sau doar de cei care se află la maxim 1 kilometru de afacerea ta, se poate!
6.
Vrei să-ți depășești concurența.
Un număr foarte mare de afaceri se promovează prin sistemul Google AdWords, atât la nivel mondial cât și în România. Pentru că astfel pot comunica foarte facil (și ieftin) cu potențialii lor clienți și își pot crește, în felul acesta, vizibilitatea și vânzările.