orice alegere pe care o faci are un efect

zig ziglar

marketing direct

descoperă cum te putem ajuta să te promovezi și să vinzi

pasiune / eficiență / accesibilitate

De ce o campanie de marketing direct?

Campaniile de marketing direct, desfășurate prin e-mail (newslettere), sunt o modalitate eficientă și personală de a menține un dialog nemijlocit cu potențialii clienți.

Majoritatea companiilor se concentrează acum pe metode inovatoare de a dialoga cu clienții și potențialii clienți. Cu toate că în prezent sunt oarecum neglijate, metodele tradiționale – între care se înscriu și campaniile de email marketing – sunt extrem de eficiente și foarte ieftine.

De asemenea, au o mulțime de avantaje, printre care faptul că pot fi personalizate până în cel mai mic detaliu și că stabilesc o legătură directă între brand și client.

O campanie de marketing integrată trebuie, pentru a fi cât mai eficientă, să includă și această metodă de promovare. De asemenea, trebuie avut în vedere și faptul că o campanie de email marketing creată cu profesionalism poate fi și un bun instrument de a obține mai multe detalii despre clienții tăi actuali sau potențiali, astfel încât să-ți poți optimiza produsele/serviciile în funcție de ei. Nu în ultimul rând, campaniile de marketing direct pot fi urmărite cu mare ușurință din punct de vedere al eficienței (câte e-mailuri au fost trimise, către cine, câte au fost deschise, câte au condus la vizite pe site etc.).

Soluții complete

De ce ai nevoie de ajutor pentru o campanie eficientă?

Fiecare dintre noi folosim astăzi e-mailul ca pe o modalitate curentă de comunicare, mai ales în mediul profesional. Acesta este motivul pentru care fiecare dintre noi primim zeci de e-mailuri. Zilnic.

Rolul unei agenții este acela de a se asigura că beneficiezi de o campanie de promovare  eficientă. Ca e-mail-urile tale ajung în inbox-ul destinatarilor (și nu în spam), că sunt remarcate, că sunt citite și că mesajul lor conduce la vânzări. În acest sens furnizăm o gamă largă de servicii, printre care:

  1. Consultanță pentru creșterea bazei de date de potențiali clienți
  2. Design e-mail-uri/newslettere
  3. Redactare texte e-mail-uri/newslettere
  4. Trimitere e-mail-uri/newslettere

Suntem alături de tine pe drumul către succes!

Pregătiți pentru orice provocare

În plus, lucrăm după un proces foarte riguros, menit să aducă rezultatele vizate și să asigure transparență pe toată durata campaniei. Oferim următoarele servicii:

  1. Propunem o strategie viabiă, după analiza obiectivelor și a bazei de contacte existente
  2. Facem estimări realiste ale rezultatelor pe care le putem obține cu bugetul stabilit
  3. Raportăm rezultatele în detaliu, într-o formă ușor de înțeles
Layer
Layer

Ai nevoie de o campanie de marketing direct dacă:

1.

Promovarea directă în inbox-ul potențialilor clienți poate, în urma unei campanii eficiente, să atragă un număr important de vizitatori pe site, vizitatori care sunt deja familiarizați cu oferta ta de produse/servicii încă din cuprinsul e-mailului.

2.

Este visul oricărui om de afaceri ca firma lui să fie cât mai cunoscută iar campaniile de marketing direct sunt extrem de eficiente în acest sens, având totodată costuri reduse.

3.

La fel ca și în cazul afacerilor tradiționale, și în cazul afacerilor online, cuantumul vânzărilor este strâns legat de numărul de clienți. Mai mulți vizitatori înseamnă mai mulți clienți. Iar asta înseamnă profit mai mare.

O campanie de marketing direct nu costă mult. În primul rând pentru că tu ești cel care stabilește bugetul. Contactează-ne, povestește-ne despre proiectul tău, și vom găsi împreună cea mai bună modalitate de a colabora. Ne dorim să fim alături de tine și să participăm la succesul afacerii tale.

Toate serviciile prestate de noi beneficiază de garanție.

SOLICITĂ O OFERTĂ !

Întrebări
frecvente:

După ce ne contactezi, îți vom trimite un e-mail de răspuns care va conține propunerea noastră realistă, în funcție de o analiză a prezenței afacerii tale, de nișa în care activezi și obiectivele pe care le ai. Tot atunci îți vom spune și care este recomandarea vis-a-vis de rețelele sociale pe care ar trebui să le vizezi. Ulterior, în funcție de toate aceste aspecte vom stabili împreună atât strategia, cât și obiectivele, durata și bugetul.

O campanie de marketing direct are menirea de a crește expunerea brand-ului tău, atrăgând astfel potențiali clienți. În funcție de obiectivele tale, acest lucru poate să fie, sau poate să nu fie suficient. În orice caz, este bine ca o campanie de marketing direct să fie însoțită și de o campanie de Social Media Marketing , precum și de o campanie SEO  (asta, evident, dacă ai deja un site).

Depinde. În mod evident, clienții fidelizați în perioada campaniei nu vor dispărea la sfârșitul ei. Aceia sunt oameni cu care vei putea comunica mereu. Pe de altă parte, clienți noi vom putea atrage doar atâta vreme cât campania este în derulare.

Campaniile de marketing direct au ca scop creșterea popularității afacerii tale. În mod firesc, acest lucru înseamnă și că pagina/site-ul tău va avea mai mulți vizitatori. În mod normal, mai mulți vizitatori înseamnă mai multe vânzări și, deci, un profit mai mare. Cu toate acestea, o campanie de marketing direct nu poate garanta vânzări, pentru că o campanie de marketing direct nu poate conduce afacerea în locul tău. Pentru a ne exprima mai simplu, o campanie de succes îți va ridica foarte multe mingi la fileu. Aceasta este menirea ei.