mi-am făcut banii vânzând prea repede

bernard baruch

ofertă magazin online

descoperă pachetul de servicii care ți se potrivește

pasiune / eficiență / accesibilitate

01.
GARANȚIE DE FUNCȚIONARE
36 DE LUNI
OFERTĂ APLICABILĂ INDIFERENT DE PACHETUL ALES
02.
GARANȚIE DE SECURITATE
60 DE LUNI
OFERTĂ APLICABILĂ INDIFERENT DE PACHETUL ALES
03.
HOSTING SSD GRATUIT
12 LUNI
OFERTĂ APLICABILĂ INDIFERENT DE PACHETUL ALES
04.
ASISTENȚĂ GRATUITĂ
POST LIVRARE
OFERTĂ APLICABILĂ INDIFERENT DE PACHETUL ALES
Alături de tine, încă de la început
PACHETE START
LA PREȚURILE AFIȘATE NU SE ADAUGĂ TVA
PACHET MINI
ÎNCEPÂND DE LA
400
  • Pagini web dinamice
  • Layout personalizat
  • Design responsive
  • Opțiune site bilingv
  • Panou de administrare
  • Administrare clienți
  • Administrare comenzi
  • Administrare stocuri
  • Modul import produse
  • Modul comparare produse
  • Modul sugestie produse
  • Rapoarte vânzări
  • Modul oferte
  • Modul plată online
  • Modul plată ramburs
  • Modul filtrare produse
  • Modul wishlist
  • Modul recenzii
  • Notificare comenzi
  • Modul facturi proforme
  • Design Logo
  • Formular contact
  • Galerie foto
  • Instalare extensii utile
  • Instalare widget-uri utile
  • Modul chat online
  • Conturi Social Media
  • Optimizare SEO
  • Hartă XML (Google)
  • Statistici vizitatori
  • Hosting gratuit
  • Suport tehnic post-livrare
  • TERMEN DE EXECUȚIE
  • 7-10 zile
PACHET STANDARD
ÎNCEPÂND DE LA
600
  • Pagini web dinamice
  • Layout personalizat
  • Design responsive
  • Opțiune site bilingv
  • Panou de administrare
  • Administrare clienți
  • Administrare comenzi
  • Administrare stocuri
  • Modul import produse
  • Modul comparare produse
  • Modul sugestie produse
  • Rapoarte vânzări
  • Modul oferte
  • Modul plată online
  • Modul plată ramburs
  • Modul filtrare produse
  • Modul wishlist
  • Modul recenzii
  • Notificare comenzi
  • Modul facturi proforme
  • Design Logo
  • Formular contact
  • Galerie foto
  • Instalare extensii utile
  • Instalare widget-uri utile
  • Modul chat online
  • Conturi Social Media
  • Optimizare SEO
  • Hartă XML (Google)
  • Statistici vizitatori
  • Hosting gratuit
  • Suport tehnic post-livrare
  • TERMEN DE EXECUȚIE
  • 10-15 zile
PACHET EXPERT
ÎNCEPÂND DE LA
850
  • Pagini web dinamice
  • Layout personalizat
  • Design responsive
  • Opțiune site bilingv
  • Panou de administrare
  • Administrare clienți
  • Administrare comenzi
  • Administrare stocuri
  • Modul import produse
  • Modul comparare produse
  • Modul sugestie produse
  • Rapoarte vânzări
  • Modul oferte
  • Modul plată online
  • Modul plată ramburs
  • Modul filtrare produse
  • Modul wishlist
  • Modul recenzii
  • Notificare comenzi
  • Modul facturi proforme
  • Design Logo
  • Formular contact
  • Galerie foto
  • Instalare extensii utile
  • Instalare widget-uri utile
  • Modul chat online
  • Conturi Social Media
  • Optimizare SEO
  • Hartă XML (Google)
  • Statistici vizitatori
  • Hosting gratuit
  • Suport tehnic post-livrare
  • TERMEN DE EXECUȚIE
  • 15-20 zile
Acest pachet este potrivit micilor magazinelor online
DETALII PACHET MAGAZIN ONLINE MINI
TERMEN DE EXECUȚIE: 7-10 ZILE

FUNCȚIONALITĂȚI MAGAZIN

  • Un site unic, bazat pe nevoile și solicitările tale
  • Pagini dinamice (nelimitat)
  • Panou de administrare foarte ușor de folosit (disponibil în română sau alte limbi, în funcție de preferințele tale). Panoul permite adăugarea, modificarea sau ștergerea produselor, administrarea clienților și comenzilor, adăugarea, modificarea, ștergerea textelor, imaginilor, meniurilor etc.
  • Posibilitatea de a insera în cadrul fiecărui produs nenumărate caracteristici, între care: nume, cod, descriere, preț, detalii (greutate, dimensiuni, culoare, stoc), condiții de transport, prezentări video, galerie de imagini etc.
  • Modul pentru administrare branduri/producători
  • Modul pentru plată ramburs
  • Modul administrare comenzi în așteptare (care așteaptă confirmarea)
  • Modul administrare expediții, care afișează detaliile și preferințele clientului
  • Modul promoții
  • Modul generare facturi proforme
  • Sistem notificare automată comenzi

FUNCȚIONALITĂȚI CATALOG

  • Modul catalog de produse/servicii
  • Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de categorii și subcategorii pentru produse
  • Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de produse, de a le modifica sau șterge
  • Modul standard de căutare și filtrare a produselor în site
  • Modul pentru sortarea produselor, în funcție de criterii nelimitate
  • Modul pentru monitorizarea stocului de produse, cu opțiune de alertă pentru stoc redus
  • Modul raportare vânzări
  • Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de imagini sau clipuri video în prezentarea fiecărui produs
  • Modul pentru evidențierea promoțiilor și a produselor noi
  • Modul produse asociate

ADMINISTRARE CLIENȚI

  • Modul înregistrare clienți noi
  • Modul cont client, în care sunt afișate datele și istoricul de comenzi și în care clientul își poate seta preferințele
  • Modul pentru gestiunea clienților, care permite inclusiv organizarea lor în liste
  • Modul raportare activitate clienți
  • Modul coș, clientul având posibilitatea de a adăuga sau modifica produse

FUNCȚIONALITĂȚI GENERALE

  • Hărți Google, pentru o localizare ușoară a afacerii
  • Formulare de contact
  • Formulare de cerere de ofertă
  • Galerie foto animată
  • Galerie video/audio
  • Structură meniuri cu posibilitatea de a adăuga sub-meniuri
  • Instalare și setare module/plugin-uri/extensii necesare (max. 5)
  • Instalare și setare widget-uri necesare (max. 5)
  • Module pentru analiza traficului/numărului de vizitatori (ex: Google Analytics)
  • Module pentru integrarea rețelelor sociale (include posibilitatea de a posta direct de pe site)
  • QR code integrat, pentru un acces ușor la site și/sau la datele de contact

DESIGN și BRANDING

  • Concept grafic unic stabilit, în urma unei analize a concurenței și a stabilirii diferențiatorilor necesari
  • Design responsive, care se adaptează în funcție de dimensiunea dispozitivului (desktop, laptop, tabletă, smartphone)
  • Un aspect contemporan, care urmărește ultimele trend-uri în domeniu
  • Compatibilitate cu dispozitive care folosesc Retina Display
  • Optimizare pentru toate browser-ele populare (Chrome, Mozilla, Safari, Opera, Microsoft Edge)
  • Design logo (concept unic)
  • Procesare fotografii (max. 20)
  • Realizare banner grafic
  • Design cărți de vizită și foi cu antet

OPTIMIZĂRI SEO

  • Instalare și setare module pentru optimizare SEO
  • Înscriere în motoarele de căutare
  • Optimizare site pentru cuvinte cheie (max. 5 cuvinte)
  • Optimizarea link-urilor externe și interne (SEO Friendly)
  • Creare cont Google Search Console
  • Generare hartă XML a site-ului (esențială pentru o bună indexare pe motoarele de căutare)
  • Optimizări SEO Standard

OPTIMIZĂRI SECURITATE ȘI VITEZĂ

  • Module și optimizări care întăresc securitatea site-ului
  • Instalare modul protecție DDoS
  • Instalare modul protecție spam

BONUSURI

  • Găzduire web 12 luni pe servere SSD (de trei ori mai rapide decât cele clasice)
  • Backup lunar
  • Setare pagină de Facebook
  • Suport tehnic post-livrare
  • Setare conturi și semnături pentru e-mail (max. 5)
  • Training utilizare panou de administrare

GARANȚIE

Extinsă, până la 36 de luni pentru funcționalități (garanție tehnică) și până la 60 de luni pentru securitate, în conformitate cu Politica de Garanție.

TEHNOLOGIE FOLOSITĂ

HTML, CSS, JS, PHP, MySQL

TERMEN DE EXECUȚIE

7-10 zile

IMPORTANT!

Textele, imaginile și clipurile vor fi furnizate de client. În cazul în care dorești să le realizăm noi, acestea generează costuri suplimentare.

Acest pachet este potrivit magazinelor online medii
DETALII PACHET MAGAZIN ONLINE STANDARD
TERMEN DE EXECUȚIE: 10-15 ZILE

FUNCȚIONALITĂȚI MAGAZIN

  • Un site unic, bazat pe nevoile și solicitările tale
  • Pagini dinamice (nelimitat)
  • Panou de administrare foarte ușor de folosit (disponibil în română sau alte limbi, în funcție de preferințele tale). Panoul permite adăugarea, modificarea sau ștergerea produselor, administrarea clienților și comenzilor, adăugarea, modificarea, ștergerea textelor, imaginilor, meniurilor etc.
  • Posibilitatea de a insera în cadrul fiecărui produs nenumărate caracteristici, între care: nume, cod, descriere, preț, detalii (greutate, dimensiuni, culoare, stoc), condiții de transport, prezentări video, galerie de imagini etc.
  • Modul pentru administrare branduri/producători
  • Modul pentru plată online, cu diverse opțiuni
  • Modul administrare comenzi în așteptare (care așteaptă confirmarea)
  • Modul administrare expediții, care afișează detaliile și preferințele clientului
  • Modul promoții
  • Modul acordare automată discounturi
  • Modul generare facturi proforme personalizate
  • Sistem notificare automată comenzi

FUNCȚIONALITĂȚI CATALOG

  • Modul catalog de produse/servicii
  • Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de categorii și subcategorii pentru produse
  • Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de produse, de a le modifica sau șterge
  • Modul standard de căutare și filtrare a produselor în site
  • Modul pentru sortarea produselor, în funcție de criterii nelimitate
  • Modul pentru monitorizarea stocului de produse, cu opțiune de alertă pentru stoc redus
  • Modul raportare vânzări
  • Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de imagini sau clipuri video în prezentarea fiecărui produs
  • Modul pentru evidențierea promoțiilor și a produselor noi
  • Modul produse asociate

ADMINISTRARE CLIENȚI

  • Modul înregistrare clienți noi
  • Modul cont client, în care sunt afișate datele și istoricul de comenzi și în care clientul își poate seta preferințele
  • Modul pentru gestiunea clienților, care permite inclusiv organizarea lor în liste
  • Modul raportare activitate clienți
  • Modul coș, clientul având posibilitatea de a adăuga sau modifica produse

FUNCȚIONALITĂȚI GENERALE

  • Hărți Google, pentru o localizare ușoară a afacerii
  • Formulare de contact personalizate
  • Formulare de cerere de ofertă personalizate
  • Galerie foto animată
  • Galerie video/audio
  • Slideshow-uri (pe oricare dintre pagini)
  • Structură meniuri cu posibilitatea de a adăuga sub-meniuri
  • Secțiune dedicată știrilor/anunțurilor
  • Blog al companiei cu posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de categorii sau subcategorii pentru articole
  • Instalare și setare module/plugin-uri/extensii necesare (max. 10)
  • Instalare și setare widget-uri necesare (max. 10)
  • Module pentru analiza traficului/numărului de vizitatori (ex: Google Analytics)
  • Module pentru integrarea rețelelor sociale (include posibilitatea de a posta direct de pe site)
  • Modul newsletter
  • Chat online
  • QR code integrat, pentru un acces ușor la site și/sau la datele de contact

DESIGN și BRANDING

  • Concept grafic unic, care se alege din minim 3 propuneri, în urma unei analize a concurenței și a stabilirii diferențiatorilor necesari
  • Design responsive, care se adaptează în funcție de dimensiunea dispozitivului (desktop, laptop, tabletă, smartphone)
  • Un aspect contemporan, care urmărește ultimele trend-uri în domeniu
  • Compatibilitate cu dispozitive care folosesc Retina Display
  • Optimizare pentru toate browser-ele populare (Chrome, Mozilla, Safari, Opera, Microsoft Edge)
  • Design logo (se alege din 3 propuneri)
  • Concepție slogan companie (se alege din 3 propuneri)
  • Procesare fotografii (max. 50)
  • Realizare bannere grafice (max. 3)
  • Design cărți de vizită și foi cu antet

OPTIMIZĂRI SEO

  • Instalare și setare module pentru optimizare SEO
  • Înscriere în motoarele de căutare
  • Optimizare site pentru cuvinte cheie (max. 15 cuvinte)
  • Optimizare site cu meta-tag-uri specifice
  • Optimizarea textelor de pe site
  • Optimizarea imaginilor de pe site
  • Optimizarea linkurilor externe și interne (SEO Friendly)
  • Creare cont Google Search Console
  • Generare hartă XML a site-ului (esențială pentru o bună indexare pe motoarele de căutare)
  • Optimizări SEO Standard

OPTIMIZĂRI SECURITATE ȘI VITEZĂ

  • Module și optimizări care întăresc securitatea site-ului
  • Optimizare Pingdom, GTMatrix și Google Page Speed Insights
  • Instalare modul protecție DDoS
  • Instalare modul protecție spam

BONUSURI

  • Găzduire web 12 luni pe servere SSD (de trei ori mai rapide decât cele clasice)
  • Backup lunar
  • Setare pagini de social media (Facebook, Instagram, Google+)
  • Suport tehnic post-livrare
  • Consultanță și strategie marketing și promovare
  • Setare conturi și semnături pentru e-mail (max. 15)
  • Training utilizare panou de administrare

GARANȚIE

Extinsă, până la 36 de luni pentru funcționalități (garanție tehnică) și până la 60 de luni pentru securitate, în conformitate cu Politica de Garanție.

TEHNOLOGIE FOLOSITĂ

HTML, CSS, JS, PHP, MySQL

TERMEN DE EXECUȚIE

10-15 zile

IMPORTANT!

Textele, imaginile și clipurile vor fi furnizate de client. În cazul în care dorești să le realizăm noi, acestea generează costuri suplimentare.

Acest pachet este potrivit magazinelor online complexe
DETALII PACHET MAGAZIN ONLINE EXPERT
TERMEN DE EXECUȚIE: 15-20 ZILE

FUNCȚIONALITĂȚI MAGAZIN

  • Un site unic, bazat pe nevoile și solicitările tale
  • Pagini dinamice (nelimitat)
  • Panou de administrare foarte ușor de folosit (disponibil în română sau alte limbi, în funcție de preferințele tale). Panoul permite adăugarea, modificarea sau ștergerea produselor, administrarea clienților și comenzilor, adăugarea, modificarea, ștergerea textelor, imaginilor, meniurilor etc.
  • Posibilitatea de a insera în cadrul fiecărui produs nenumărate caracteristici, între care: nume, cod, descriere, preț, detalii (greutate, dimensiuni, culoare, stoc), condiții de transport, prezentări video, galerie de imagini etc.
  • Modul pentru administrare branduri/producători
  • Modul pentru plată online, cu diverse opțiuni (plată ramburs, plată online prin card etc.)
  • Modul administrare comenzi în așteptare (care așteaptă confirmarea)
  • Modul administrare expediții, care afișează detaliile și preferințele clientului
  • Modul promoții
  • Sistem vouchere clienți fideli
  • Modul care permite importarea produselor automat, dintr-un fișier Excel
  • Modul acordare automată discounturi
  • Modul generare facturi proforme personalizate
  • Sistem notificare automată comenzi

FUNCȚIONALITĂȚI CATALOG

  • Modul catalog de produse/servicii
  • Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de categorii și subcategorii pentru produse
  • Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de produse, de a le modifica sau șterge
  • Modul complex de căutare și filtrare a produselor în site
  • Modul pentru sortarea produselor, în funcție de criterii nelimitate
  • Modul pentru monitorizarea stocului de produse, cu opțiune de alertă pentru stoc redus
  • Modul raportare vânzări
  • Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de imagini sau clipuri video în prezentarea fiecărui produs
  • Modul pentru evidențierea promoțiilor și a produselor noi
  • Modul produse asociate
  • Modul comparare produse

ADMINISTRARE CLIENȚI

  • Modul înregistrare clienți noi
  • Modul cont client, în care sunt afișate datele și istoricul de comenzi și în care clientul își poate seta preferințele
  • Modul pentru gestiunea clienților, care permite inclusiv organizarea lor în liste
  • Modul raportare activitate clienți
  • Modul coș, clientul având posibilitatea de a adăuga sau modifica produse
  • Modul wishlist
  • Modul note/recenzii/comentarii

FUNCȚIONALITĂȚI GENERALE

  • Versiuni în alte limbi decât cea română
  • Hărți Google, pentru o localizare ușoară a afacerii
  • Formulare de contact personalizate
  • Formulare de cerere de ofertă personalizate
  • Galerie foto animată
  • Galerie video/audio
  • Slideshow-uri (pe oricare dintre pagini)
  • Structură meniuri cu posibilitatea de a adăuga sub-meniuri
  • Secțiune dedicată știrilor/anunțurilor
  • Blog al companiei, complet personalizat, cu posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de categorii sau subcategorii pentru articole
  • Instalare și setare module/plugin-uri/extensii necesare (nelimitat)
  • Instalare și setare widget-uri necesare (nelimitat)
  • Module pentru analiza traficului/numărului de vizitatori (ex: Google Analytics)
  • Module pentru integrarea rețelelor sociale (include posibilitatea de a posta direct de pe site)
  • Modul testimoniale
  • Modul newsletter
  • Chat online
  • QR code integrat, pentru un acces ușor la site și/sau la datele de contact

DESIGN și BRANDING

  • Concept grafic unic, care se alege din minim 3 propuneri, în urma unei analize a concurenței și a stabilirii diferențiatorilor necesari
  • Design responsive, care se adaptează în funcție de dimensiunea dispozitivului (desktop, laptop, tabletă, smartphone)
  • Un aspect contemporan, care urmărește ultimele trend-uri în domeniu
  • Compatibilitate cu dispozitive care folosesc Retina Display
  • Optimizare pentru toate browser-ele populare (Chrome, Mozilla, Safari, Opera, Microsoft Edge)
  • Design newsletter
  • Design logo (se alege din 3 propuneri)
  • Concepție slogan companie (se alege din 3 propuneri)
  • Procesare fotografii (max. 100)
  • Realizare bannere grafice (max. 3)
  • Design cărți de vizită și foi cu antet

OPTIMIZĂRI SEO

  • Instalare și setare module pentru optimizare SEO
  • Înscriere în motoarele de căutare
  • Optimizare site pentru cuvinte cheie (max. 20 de cuvinte)
  • Optimizare site cu meta-tag-uri specifice
  • Optimizarea textelor de pe site
  • Optimizarea imaginilor de pe site
  • Optimizarea linkurilor externe și interne (SEO Friendly)
  • Creare cont Google Search Console
  • Generare hartă XML a site-ului (esențială pentru o bună indexare pe motoarele de căutare)
  • Optimizări SEO Expert

OPTIMIZĂRI SECURITATE ȘI VITEZĂ

  • Module și optimizări care întăresc securitatea site-ului
  • Optimizare Pingdom, GTMatrix și Google Page Speed Insights
  • Instalare modul cache
  • Instalare modul protecție DDoS
  • Instalare modul protecție spam

BONUSURI

  • Găzduire web 12 luni pe servere SSD (de trei ori mai rapide decât cele clasice)
  • Backup lunar
  • Setare pagini de social media (Facebook, Twitter, Instagram, Google+, LinkedIn etc.)
  • Suport tehnic post-livrare
  • Consultanță și strategie marketing și promovare
  • Setare conturi și semnături pentru e-mail (max. 25)
  • Training utilizare panou de administrare

GARANȚIE

Extinsă, până la 36 de luni pentru funcționalități (garanție tehnică) și până la 60 de luni pentru securitate, în conformitate cu Politica de Garanție.

TEHNOLOGIE FOLOSITĂ

HTML, CSS, JS, PHP, MySQL

TERMEN DE EXECUȚIE

15-20 zile

IMPORTANT!

Textele, imaginile și clipurile vor fi furnizate de client. În cazul în care dorești să le realizăm noi, acestea generează costuri suplimentare.

Un site de calitate nu înseamnă un site scump. Contactează-ne, povestește-ne despre proiectul tău, și vom găsi împreună cea mai bună modalitate de a colabora. Ne dorim să fim alături de tine și să participăm la succesul afacerii tale.

SOLICITĂ O OFERTĂ !