într-o zi, voi găsi cuvintele corecte. vor fi simple

jack kerouac

redactare de conținut

descoperă cum te putem ajuta să ai un site de calitate

pasiune / eficiență / accesibilitate

De ce procesul de redactare a textelor este unul important pentru un site?

Conținutul unui site este cea mai importantă parte a sa, pentru că este acea parte care se adresează în mod direct vizitatorilor și clienților.

Conținutul de calitate este ceea ce diferențiază site-ul tău de celelalte site-uri, scoțându-l în evidență. Prin intermediul lui, site-ul transmite vizitatorilor și clienților mesajele corecte, determinându-i să ia decizia de cumpărare sau fidelizându-i. Toate celelalte elemente ale unui site (fie că vorbim despre design, despre imagini sau despre clipuri video) sunt secundare și sunt menite să sublinieze ideile exprimate de conținut.

Ce înțelegem prin conținut? Conținutul  este alcătuit din texte de prezentare, din descrieri ale produselor, din articole publicate pe blogul companiei sau pe rețelele de socializare etc.

Cheia succesului este un site cu un conținut clar, relevant și bogat în cuvinte cheie, un conținut care să se adreseze cât mai direct publicului țintă, să-i capteze atenția și să-l determine să acționeze.

Cum se scrie un conținut de calitate?

În mod normal, conținutul este redactat în funcție de deciziile unui manager de conținut, care are rolul să editeze și să organizeze materialul digital.

De cele mai multe ori (cu deosebire în cazul companiilor mici sau la început de drum),  managerul de conținut și redactorul textelor sunt una și aceeași persoană. Este important, așadar, ca el să întrunească cele mai importante cinci condiții necesare pentru livrarea unui conținut de calitate:

  1. Aptitudini de redactare. Aceasta este, probabil, cea mai importantă condiție. Este obligatoriu ca articolele să fie scrise într-un limbaj fluent, atractiv stilistic și corect gramatical. Mai concis: trebuie să stăpânească limba și să aibă talent la scris.
  2. Cunoștințe tehnice. Conținutul unui site web este scris în HTML și afișat cu ajutorul fișierelor CSS. Este important așadar ca managerul de conținut să aibă măcar cunoștințe tehnice minime, pentru a înțelege cum va fi afișat pe site textul pe care el îl publică.
  3. Cunoștință a noilor medii. Un manager de conținut trebuie să poată redimensiona imagini, să știe să insereze clipuri video sau alte elemente dinamice, să le ofere acei parametri necesari pentru ca ele să fie cât mai ușor indexate de motoarele de căutare și cât mai bine afișate pe rețelele de socializare.
  4. Interpretare analitică. Un manager de conținut este eficient doar în măsura în care reușește să creeze conținut din ce în ce mai relevant. Este necesar să urmărească reacțiile vizitatorilor sau clienților la conținutul deja disponibil pe site, să interpreteze datele și să-și optimizeze constant viitorul conținut, maximizând rezultatele.
  5. Cunoștințe SEO. Este mult mai ușor (și mai ieftin) să creezi conținut de calitate atunci când ai noțiuni de SEO decât să-l optimizezi ulterior. De ce să-l mai optimizezi ulterior? Pentru că, fără SEO, motoarele de căutare nu vor știi niciodată că site-ul tău dispune de conținut de calitate.
Soluții complete

De ce să lucrezi cu noi?

Pentru că lucrăm cu o amplă echipă de colaboratori, care au o importantă experiență în scris. Astfel, îți putem garanta că vom livra doar conținut de înaltă calitate.

De asemenea, pentru că avem experiență în toate domeniile majore. Indiferent de domeniul în care activezi, există cineva în echipa noastră de colaboratori care poate scrie texte relevante în domeniul respectiv.

Nu în ultimul rând, ne vom asigura că textele sunt optimizate SEO, astfel încât, în timp, site-ul tău să apară cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare.

Suntem o agenție care tratează cu aceeași importanță fiecare client. Fie că ai nevoie de texte lungi sau scurte, de conținut cu o frecvență redusă (ex: 1 articol pe săptămână) sau crescută (ex: 1 articol pe zi), putem găsi soluția optimă de colaborare.

Suntem alături de tine pe drumul către succes!

Pregătiți pentru orice provocare

În plus, lucrăm după un proces foarte riguros, menit să aducă rezultatele vizate și să asigure transparență pe toată durata colaborării. Oferim următoarele servicii:

  1. Texte de prezentare
  2. Articole pentru bloguri
  3. Descrieri de produs
  4. Texte pentru rețelele sociale
  5. Titluri care atrag atenția și metadate optimizate pentru motoarele de căutare
  6. Newslettere
Layer
Layer

Îți este util un manager de conținut dacă:

1.

Sute de milioane de site-uri concurează, în fiecare zi, pentru cât mai mulți vizitatori. Bătălia este câștigată, mereu, de site-urile care oferă un conținut de calitate prezentat clienților într-un mod clar și atractiv.

2.

Un conținut de calitate te ajută să performezi mai bine din punct de vedere SEO. Pe măsură ce site-ul tău va beneficia de optimizare, va fi găsit din ce în ce mai ușor de potențialii clienți (adică de cei care caută ceea ce tu promovezi), iar numărul vizitelor pe site va crește.

3.

La fel ca și în cazul afacerilor tradiționale, și în cazul afacerilor online, cuantumul vânzărilor este strâns legat de numărul de clienți. Mai mulți vizitatori înseamnă mai mulți clienți. Iar asta înseamnă profit mai mare.

4.

Vizitatorii sunt atrași pe site, la început, prin eforturi substanțiale de promovare. Este important ca aceste eforturi să nu se piardă după prima accesare, lucru posibil doar în măsura în care vizitatorii se obișnuiesc să revină periodic. Acest deziderat poate fi atins prin frecvența cu care pe site apar noi texte sau produse de interes pentru vizitatori.

5.

Conținutul pe care îl oferi prin site-ul tău este cel mai direct mod prin care comunici cu piața. O comunicare de succes înseamnă un conținut bine calibrat, atent scris și – mai ales – relevant. O comunicare de succes înseamnă mai mulți vizitatori transformați în clienți.

6.

Există o mulțime de aspecte ale afacerii tale pe care nimeni în afară de tine nu le poate gestiona. Este de preferat să-ți ocupi timpul cu ele, astfel încât întreaga ta energie să fie catalizată către dezvoltarea activității. De conținutul site-ului tău ne putem ocupa noi.

Redactarea de conținut de către un profesionist nu costă mult. În primul rând pentru că tu ești cel care stabilește cantitatea, dimensiunea, frecvența și bugetul. Contactează-ne, povestește-ne despre proiectul tău, și vom găsi împreună cea mai bună modalitate de a colabora. Ne dorim să fim alături de tine și să participăm la succesul afacerii tale.

Toate serviciile prestate de noi beneficiază de garanție.

SOLICITĂ O OFERTĂ !