google te iubește doar atunci când toți ceilalți te iubesc

wendy piersall

optimizare seo

descoperă cum te putem ajuta să atragi mai mulți vizitatori

pasiune / eficiență / accesibilitate

De ce ai nevoie de SEO?

Cel mai important pas către succesul afacerii pe care o ai în mediul online este optimizarea site-ului tău pentru motoarele de căutare. De ce? Simplu: pentru că nu poți avea vizitatori (clienți) dacă ei nu te pot găsi!

SEO este cea mai eficientă metodă de promovare a unui site web și singura de ale cărei rezultate poți beneficia mult timp după ce campania (ori, mai corect spus, procesul) a luat sfârșit. SEO este procesul prin care site-ul tău este îmbunătățit astfel încât el să apară cât mai în față în căutările de pe Google sau alte motoare de căutare. Fără să se rezume la conținut, SEO include optimizări ale codului și structurii site-ului, acele lucruri pe care nu le vezi, dar care sunt extrem de importante.

Optimizarea site-ului se face în baza unor cuvinte cheie care sunt reprezentative pentru afacerea ta și pe care le vom alege împreună. Ținta firească a fiecărui proces de optimizare este aceea ca pentru cuvintele cheie alese, site-ul tău să apară pe prima pagină în căutările de pe Google. De ce? Pentru a atrage pe site cât mai mulți vizitatori și a-i converti, ulterior, în clienți.

SEO este un aspect esențial al oricărei strategii de promovare în mediul online și este metoda de promovare cu cea mai bună rată de conversie.

Cât durează și cât costă o campanie SEO eficientă?

O campanie SEO durează atât cât dorești. La fel, tu stabilești bugetul pe care ești dispus să-l aloci. Desigur, noi îți vom face anumite recomandări, însă decizia finală îți aparține.

Procesul de optimizare a site-ului astfel încât să fie indexat în prima pagină a motoarelor de căutare, în special Google, este unul complex.

Termenul în care rezultate notabile pot fi obținute depinde de nișa în care activezi, de bugetul tău și de alți factori. În general, o campanie eficientă durează minim 3 luni și se desfășoară după următorii pași:

  1. Analiza scorului curent al site-ului
  2. Stabilirea cuvintelor cheie, a target-urilor și a bugetului
  3. Îndeplinirea formalităților (semnarea contractului de servicii)
  4. Debutul campaniei
  5. Raportarea constantă a rezultatelor și modului în care campania evoluează
Soluții complete

De ce să lucrezi cu noi? Pentru că spre deosebire de alte agenții, punem accent în primul rând pe SEO ON PAGE, fără să neglijăm însă SEO OFF PAGE.

SEO ON PAGE este un complex de procese care se desfășoară în interiorul site-ului și care au scopul de a-l face cât mai prietenos cu motoarele de căutrare. Presupune în primul rând optimizarea tuturor textelor și imaginilor de pe site, în funcție de cuvintele cheie alese, dar și optimizarea codului, astfel încât motoarele de căutare să le poată “citi” cu ușurință. Este un proces complex și, de aceea, cei mai mulți “specialiști” se rezumă la SEO OFF PAGE.

SEO OFF PAGE este procesul prin care se obțin inbound links, adică linkuri care trimit către site-ul tău (articole pe alte bloguri, înscrierea în diverse directoare, linkuri către site pe rețelele sociale etc.)

Suntem alături de tine pe drumul către succes!

Pregătiți pentru orice provocare

În plus, lucrăm după un proces foarte riguros, menit să aducă rezultatele vizate și să asigure transparență pe toată durata campaniei:

  1. Nu facem propuneri fără un raport de analiză al site-ului
  2. Oferim exclusivitate pentru nișa din care face parte site-ul tău, pe perioada campaniei (mai precis: dacă site-ul tău se ocupă, spre exemplu, cu vânzarea de mașini, nu vom optimiza alte site-uri care fac același lucru în perioada în care colaborăm)
  3. Facem estimări realiste ale rezultatelor pe care le putem obține în perioada convenită și cu bugetul stabilit
  4. Suntem mereu la curent cu cele mai noi tehnici de optimizare SEO
  5. Îți oferim, la finalul campaniei, un manual de “bune practici” astfel încât să-ți poți menține locul obținut în motoarele de căutare pentru o perioadă cât mai lungă
Layer
Layer

Ai nevoie de o campanie de optimizare SEO dacă:

1.

Majoritatea studiilor arată că peste 75% dintre utilizatori nu ajung niciodată pe a doua pagină a rezultatelor atunci când caută ceva pe motoarele de căutare.

2.

Pe măsură ce site-ul tău va beneficia de optimizare, va fi găsit din ce în ce mai ușor de potențialii clienți (adică de cei care caută ceea ce tu promovezi), iar numărul vizitelor pe site va crește.

3.

La fel ca și în cazul afacerilor tradiționale, și în cazul afacerilor online, cuantumul vânzărilor este strâns legat de numărul de clienți. Mai mulți vizitatori înseamnă mai mulți clienți. Iar asta înseamnă profit mai mare.

4.

Cu cât site-ul tău va apărea mai des în căutările potențialilor clienți, cu atât mai multă lume va afla despre tine și despre brand-ul tău. Este visul oricărui om de afaceri ca firma lui să fie cât mai cunoscută.

5.

SEO este, din toate punctele de vedere, o investiție. Mai întâi, pentru că este cea mai eficientă metodă de promovare online la nivel mondial. Apoi, pentru că rezultatele ei se văd mult timp după încheierea campaniei.

6.

Crezul nostru este acela că toți competitorii tăi investesc deja în optimizare SEO, iar noi trebuie să fim mai buni decât ei. Pentru că succesul unei afaceri depinde în primul rând de numărul de clienți pe care îi atrage.

O campanie de optimizare SEO nu costă mult. În primul rând pentru că tu ești cel care stabilește bugetul. Contactează-ne, povestește-ne despre proiectul tău, și vom găsi împreună cea mai bună modalitate de a colabora. Ne dorim să fim alături de tine și să participăm la succesul afacerii tale.

Toate serviciile prestate de noi beneficiază de garanție.

SOLICITĂ O OFERTĂ !

Întrebări
frecvente:

După ce ne contactezi, îți vom trimite un e-mail de răspuns care va conține propunerea noastră realistă, în funcție de scorul SEO al site-ului tău în acel moment, de nișa în care activezi și obiectivele pe care le ai. Pentru a putea calcula cât mai exact cât ar trebui să dureze o campanie eficientă, precum și pentru a putea estima corect bugetul este necesar doar ca tu să ne spui care este site-ul pentru care dorești optimizarea, precum și pentru ce cuvinte cheie ai vrea ca el să apară în prima pagină a rezultatelor Google.

Așa cum am menționat, optimizarea SEO este esențială pentru buna funcționare a unei afaceri online. Ea ar trebui să constituie primul pas. Optimizarea SEO poate face ca site-ul tău să apară pe prima pagină sau chiar pe prima poziție în căutările de pe Google sau alte motoare de căutare. Dacă îți dorești însă o expunere mai mare (de exemplu bannere pe diverse site-uri, reclame pe Facebook  sau e-mail marketing ), atunci ai nevoie de o campanie de promovare mai amplă.

La finalul campaniei, îți vom oferi un manual de bune practici în domeniu. În funcție de cât de mult respecți acel manual, site-ul tău poate rămâne pe prima pagină a căutărilor un termen destul de mare (poate chiar și câțiva ani). Asta depinde însă și de cât de mult investesc în SEO concurenții tăi, în încercarea de a-ți lua locul. Deși rezultatele SEO sunt vizibile o lungă perioadă de timp după încheierea campaniei, este bine ca periodic să reinvestești în optimizarea SEO.

Optimizarea SEO are menirea de a face ca site-ul tău să apară cât mai sus în rezultatele căutărilor de pe motoarele de căutare. În mod firesc, acest lucru înseamnă și că site-ul tău va avea mai mulți vizitatori. În mod normal, mai mulți vizitatori înseamnă mai multe vânzări și, deci, un profit mai mare. Cu toate acestea, o campanie SEO nu poate garanta vânzări, pentru că o campanie SEO nu poate conduce afacerea în locul tău. Pentru a ne exprima mai simplu, o campanie SEO de succes îți va ridica foarte multe mingi la fileu. Aceasta este menirea ei.